Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

En svensk chans i Radio

Publicerad: 19 Juni 2016, 14:40
Uppdaterad: 19 Juni 2016, 14:49

CANNES LIONS 2016. Byrån Åkestam Holst tar hem totalt två nomineringar.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

I kategorin Radio plockade Åkestam Holst hem två nomineringar för "The beard" för Primus. Det gör de till den enda svenska byrå att nomineras i kategorin Radio.

Nomineringarna för Direct och Promo & Activation har också släppts och som det ser ut nu dominerar byrån Ingo som har kammat hem 13 nomineringar totalt i de båda kategorierna. Sju nomineringar i kategorin Direct och sex nomineringar i kategorin Promo & Activation.

Vinnarna avslöjas vid prisutdelningen imorgon kväll.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.