Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

"En idé som ändrar vårt sätt att tänka"

Publicerad: 10 Maj 2017, 17:35
Uppdaterad: 10 Maj 2017, 17:45

Juliana Cobb, Creative Director på Droga 5.

THE ONE SHOW, NEW YORK. Droga 5:s cd om vad som utmärker högklassig kommunikation.


Ämnen i artikeln:

The One Show

Juliana Cobb från den den ansedda New York-byrån Droga 5 ger sin bild av man bör sträva efter i sin kommunikation 2017.

Hon passar även på att hylla den svenska reklamstudenten Jenny Rödjare, och hennes projekt ”United colors of brides”.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

The One Show

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.