Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

"En fantastisk resa – och otrolig uppmärksamhet"

Publicerad: 5 juli 2016, 12:39
Uppdaterad: 5 juli 2016, 13:17

ALMEDALEN 2016. Hör STF och Ingo berätta om succén med The Swedish number – idag klockan 15.30.


Under nyss avslutade Cannes Lions kammade Svenska Turistföreningens kampanj The Swedish number hem hela 13 lejon, varav 1 titan och 1 grand prix.

– Det har varit en fantastisk resa, och Sverige har fått en enorm uppmärksamhet över hela världen, säger Jenny Engström, kommunikationsansvarig på STF.

Tillsammans med Julia Blomquist, planner på Ingo, berättar hon mer om kampanjen på Dagens Medias scen klockan 15.30 idag, på O'Learys på Strandgatan 13 i Visby.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev