"Det är nästan för bra för att vara sant"

2018-04-18 11:26  

WEBB-TV. Andreas Morne, vd på Abby Priest och Oskar Hellqvist, kreativ chef på Abby Priest, berättar om receptet bakom lyckade samarbeten med Adobe och vilka tävlingar man hoppas på under året.

Den 23 mars utsågs vinnarna i 2018 års omgång av Guldnyckeln, tävlingen som prisar de bästa bidragen inom direkt- och datadriven marknadsföring.

På Dagens Medias och Swedmas gemensamma frukostseminarium under onsdagsmorgonen stod fyra av vinnarna på scen, bland annat diamantnyckelvinnarna Adobe och Abby Priest.

Deltagarna fick veta mer om digitaliseringen bakom Edvard Munchs gamla penslar och strategin med att marknadsföra det.

I "3 snabba" med Dagens Media efteråt berättar Abby Priests vd och kreativa chef,  Andreas Morne och Oskar Hellqvist, om receptet bakom framgångsagan med Adobe och vad man hoppas på under 2018.

Se intervjun i spelaren ovan.

Christopher Karlsson

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt