Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

De kan bli Årets annonsör

Publicerad: 28 april 2017, 14:33
Uppdaterad: 28 april 2017, 14:33

Här är de nominerade i kategorin Årets Annonsör i Stockholm Media Award.


Vinnaren kommer att presenteras på China Teatern under Stockholm Media Week, där Dagens Media är partner.

 

De nominerade annonsörerna är:

– Adidas

– Daniel Wellington

– Max

– If

– Head & Shoulders/Procter&Gamble

 

En kriterierna ska den vinnande annonsören ha bedrivit "ett framgångsrikt och kreativt kommunikationsarbete", och ha "använt sig av smarta, modiga och gränsöverskridande medieval oavsett storleken på sin mediebudget."

Huvuduryn, som utser Årets Annonsör, består av: Anette Rosengren, Fazer Bageri, Sonja Böttcher, Starcom, Lottie Funck Ekelund, Synoptik, Carl Adam Frisk, Grow, Christina Kilström, Vattenfall, Marie Melin , MediaCom, Fredrik Pantzerhielm, ANR.BBDO, Jimmy Rodhelind, Jung Relations och Fredrik Talén, MASH.

Stockholm Media Week hålls den 17-18 maj.

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.