Björn Ståhl blir Guldnyckelns ordförande

Björn Ståhl med "svarta pennan". Foto:Janne Næss

Ingos creative director Björn Ståhl blir ordförande för Guldnyckeln 2018.

Björn Ståhl har jobbat med reklam och kommunikation i 27 år och rankades nyligen som den sjunde bästa creative directorn i världen i The Big Won Report.

Under det senaste året har Ingo dessutom vunnit åtskilliga reklampriser för uppmärksammade kampanjer som "Dill" och "Le Bon" för Lidl – och inte minst "The Swedish Number".

Björn Ståhl har även suttit i juryn i många betydande reklamtävlingar – I Cannes Lions två gånger, D&AD och Guldägget fem gånger.

Guldnyckeln 2018 hålls den 22 mars på Waterfront i Stockholm.

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2017-11-13 15.46Uppdaterad 2017-11-13 15.48

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: