Björn Ståhl blir Guldnyckelns ordförande

2017-11-13 16:46  
Björn Ståhl med "svarta pennan". Foto:Janne Næss

Ingos creative director Björn Ståhl blir ordförande för Guldnyckeln 2018.

Björn Ståhl har jobbat med reklam och kommunikation i 27 år och rankades nyligen som den sjunde bästa creative directorn i världen i The Big Won Report.

Under det senaste året har Ingo dessutom vunnit åtskilliga reklampriser för uppmärksammade kampanjer som "Dill" och "Le Bon" för Lidl – och inte minst "The Swedish Number".

Björn Ståhl har även suttit i juryn i många betydande reklamtävlingar – I Cannes Lions två gånger, D&AD och Guldägget fem gånger.

Guldnyckeln 2018 hålls den 22 mars på Waterfront i Stockholm.

Amanda Törner

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt