Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Björn Ståhl blir Guldnyckelns ordförande

Ingos creative director Björn Ståhl blir ordförande för Guldnyckeln 2018.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 13 November 2017, 15:46
Uppdaterad: 13 November 2017, 15:48

Ämnen i artikeln:

IngoGuldnyckeln

Björn Ståhl med "svarta pennan". Foto:Janne Næss

Björn Ståhl har jobbat med reklam och kommunikation i 27 år och rankades nyligen som den sjunde bästa creative directorn i världen i The Big Won Report.

Under det senaste året har Ingo dessutom vunnit åtskilliga reklampriser för uppmärksammade kampanjer som "Dill" och "Le Bon" för Lidl – och inte minst "The Swedish Number".

Björn Ståhl har även suttit i juryn i många betydande reklamtävlingar – I Cannes Lions två gånger, D&AD och Guldägget fem gånger.

Guldnyckeln 2018 hålls den 22 mars på Waterfront i Stockholm.

Ämnen i artikeln:

IngoGuldnyckeln

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.