Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Bannerflow anställer från Linkedin

Gabriel Aksan går in som ny försäljningschef på Bannerflow.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Publicerad: 16 Augusti 2017, 12:34
Uppdaterad: 17 Augusti 2017, 13:37

Ämnen i artikeln:

Linkedin

Gabriel Aksan blir försäljningschef på Bannerflow. Foto: Press

Adtech-bolaget Bannerflow anställer Gabriel Aksan som försäljningschef. Han kommer senaste från en tjänst som säljledare på Linkedin där han coachade säljar för att uppnå personliga mål. Gabriel Aksan har även arbetat på Shibsted media group, International data group och Getupdated.

– Möjligheten att få arbeta med Bannerflow var något jag bara inte kunde missa, säger Gabriel Aksan, i ett pressmeddelande och fortsätter:

– Under en kort tid har bolaget etablerat sig som en ledande aktör inom adtech och ligger i framkant när det kommer till innovativa lösningar för att bygga digitala annonser. Jag är exalterad över att få arbeta tillsammans med några av de mest engagerade och passionerade yrkesverksamma inom branschen och kunna bidra till att introducera Bannerflow-plattformen till nya företag och inhousebyråer runt om i världen.

Ämnen i artikeln:

Linkedin

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.