Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Bäddat för ”The Swedish Number” i Mobile

Publicerad: 21 juni 2016, 08:13
Uppdaterad: 21 juni 2016, 08:23

CANNES LIONS 2016. Ingo fortsätter att kamma hem nomineringar.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Ingo kan stoltsera med ytterligare fem nomineringar för ”The Swedish Number” och Svenska Turistföreningen. Denna gång i kategorin Mobile.

Kampanjen har redan belönats med ett Grand Prix och tre silverlejon.

Forsman & Bodenfors har två nomineringar, båda för If och kampanjen ”Slow down GPS”.

Även Garbergs har en vinstchans och är nominerade för Björn Borgs app ”Sprinter”.

Totalt är 123 bidrag nominerade i Mobile.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev