Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Bäddat för ”The Swedish Number” i Mobile

Publicerad: 21 Juni 2016, 08:13
Uppdaterad: 21 Juni 2016, 08:23

CANNES LIONS 2016. Ingo fortsätter att kamma hem nomineringar.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Ingo kan stoltsera med ytterligare fem nomineringar för ”The Swedish Number” och Svenska Turistföreningen. Denna gång i kategorin Mobile.

Kampanjen har redan belönats med ett Grand Prix och tre silverlejon.

Forsman & Bodenfors har två nomineringar, båda för If och kampanjen ”Slow down GPS”.

Även Garbergs har en vinstchans och är nominerade för Björn Borgs app ”Sprinter”.

Totalt är 123 bidrag nominerade i Mobile.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.