Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Ann Söderlund till United Influencers

United Influencers stäker upp med Valerie Aflalo och Ann Söderlund.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 31 Augusti 2017, 08:51
Uppdaterad: 31 Augusti 2017, 09:11

Ämnen i artikeln:

United InfluencersDamernas VärldFamiljeliv Media

Ann Söderlund. Foto: Annika Holtz

United Influencers utökar nu sitt stall på cirka 50 profiler med designern Valerie Aflalo, som därmed lämnar Bonnier och Damernas Värld, samt journalisten och programledaren Ann Söderlund som närmast kommer från Familjeliv.

– Tillsammans med United Influencers kommer jag att fokusera på allt från utlandssatsningar till att stärka varumärket Valerie på den Skandinaviska marknaden. Jag hoppas kunna fokusera mer på Youtube och bli mer synlig internationellt, samtidigt ser jag även fram emot många nya roliga samarbeten framöver, säger Valerie Aflalo i ett pressmeddelande.

Ann Söderlund lämnade Mama förra våren för att istället flytta till Familjeliv. Nu är det alltså dags för ännu en flytt när hon ansluter till United Influencers:

– Jag är oerhört smickrad att få jobba med superprofilerna och supergänget bakom United Influencers, som mina kompisar Mia Parnevik och Hanna Wessman.

I samband med nytillskotten berättar United Influencers att man har mångdubblat omsättningen jämfört med samma period föregående år. I stallet av profiler finns bland annat Familjen Parneviks, Sofi Fahrman, Felicia Åkerström och Sanna Lundell.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.