Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Ytterligare vinstchanser för Åkestam Holst

Publicerad: 19 Juni 2018, 09:18
Uppdaterad: 19 Juni 2018, 14:25

CANNES LIONS 2018. Byrån kan vinna pris för kampanjer för Europride 2018 och Ikea.


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Under den andra dagen av Cannes Lions släpps nomineringarna i kategorierna Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Brand Experience & Activation, Entertainment for Music samt Creative Ecommerce.

Åkestam Holst med kampanjen "The voice of change" för Europride 2018 plockar en nominering i kategorin Entertainment. Byrån plockar även hem en nominering för Ikea-kampanjen "Irresistibly pointless trueview ads".

Åkestam Holst har även vinstchans i kategorin Industry Craft som presenterades idag.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev