Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Wesc plockar in AWB

2013 plockades pr-arbetet hem – nu väljer Wesc att börja jobba med AWB.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se


Publicerad: 21 Oktober 2015, 07:11
Uppdaterad: 06 December 2015, 20:25

Ämnen i artikeln:

AWB

Streetwearmärket Wesc beslutade sig 2013 för att skrota sitt samarbete med pr-byrån Ibeyostudio, för att istället fokusera på att göra sitt pr-arbete inhouse.

Nu väljer Wesc att inleda ett samarbete med AWB för att ”öka kännedomen” och ”ytterligare stärka varumärket”.

– Tillsammans med AWB skriver vi nu nästa kapitel i Wesc:s historia där vi flyttar fram positionen inom segmentet premium streetwear, säger Johan Heijbel, vd för Wesc i ett pressmeddelande.

AWB jobbar sedan tidigare med klädmärken som Nike och Tommy Hilfiger.

LÄS ÄVEN:

Ämnen i artikeln:

AWB

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.