Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Volontaire värvar från egna kunden

Publicerad: 22 Augusti 2013, 08:46
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Reklambyrån Volontaire hittar en senior projektledare hos kunden Svenska Institutet.


Ämnen i artikeln:

Svenska InstitutetVolontaire

Det är Svenska Institutets kommunikationsstrateg Jenny Hagblom som nu tar steget över till Volontaire. Hon har arbetat nära byrån med den prisbelönade kampanjen ”Curators of Sweden” och bland annat varit ansvarig för ”Made @sweden” under Cannes Lions i år.

Jenny Hagblom har tidigare även jobbat som projektledare på Prime, som pr- och kampanjkoordinator för Demokraterna i USA, som fristående konsult, samt som pressekreterare på SR Berwaldhallen.

– Jag har stor respekt för den integritet och uthållighet som Volontaire står för och delar synen på hur företag och organisationer ska agera för att förtjäna förtroende och engagemang. Som projektledare hoppas jag kunna bidra till att fler kunder vågar lyssna på sina konsumenter och användare. Det är de som sätter spelreglerna för vilka företag som blir framgångsrika. Inte byråerna, säger Jenny Hagblom, i ett pressmeddelande.

Hon tillträder 2 september och blir då Volontaires artonde medarbetare.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.