Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Volontaire gör Guldäggskampanjen

Publicerad: 17 december 2014, 07:44
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:19

Volontaire får uppdraget att göra Guldäggskampanjen 2015. Temat är normbrytning.


Ämnen i artikeln:

Sveriges kommunikationsbyråerGuldäggetVolontaire

Varje år väljer Sveriges Kommunikationsbyråer en ny byrå som får göra kampanjen för reklamtävlingen Guldägget. I år är det Volontaire som fått uppdraget.

För att bredda representationen i tävlingen låter Komm de byråer som inte tidigare har tävlat, eller de som inte har tävlat på fem år, få skicka in sitt första bidrag gratis.

Kampanjen kommer att lyfa frågan om reklambranschens ansvar att utmana samhällsnormer.

Arbetsgrupp Volontaire

Sanna Tidbeck

Joakim Ohlsson

Elisabet Fischer

Joakim Runeson

Jenny Hagblom

Lucas Lima

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev