Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Vizeum tappar Expressen

Publicerad: 10 Maj 2010, 10:28
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:51

Expressen inleder samarbete med Initiative Universal, IUM.


Expressen spenderade 77 miljoner kronor brutto i svenska medier förra året, enligt Sifo Reklammätningar (samma siffra för Aftonbladet var 55 miljoner).

Nu bryter man samarbetet med mångårige partnern Vizeum, enligt uppgifter till Dagensmedia.se. Istället går uppdraget till IUM.

Dagensmedia.se har sökt Mats Löthén, Expressens marknadsdirektör.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.