Få hela storyn
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 28 november 2013, 13:34
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:55
Mediebyrån Adon vinner vinhuset Concha y Toro efter en pitch.
Ämnen i artikeln:
AdonConcha y Toro har varumärken som Casillero del Diablo, Trio och Sunrise. Adons uppdrag är att se till att fler hittar till vinerna hos Systembolaget.
Det var framför allt Adons digtala erbjudande som avgjorde valet.
– Vi valde Adon för att vi mötte ett väldigt vasst team med lång erfarenhet och bred kompetens. Deras digitala erbjudande var nytänkande och pedagogiskt och de visade stor förståelse för våra utmaningar. De var inte rädda för att rekommendera nya grepp och lösningar och vi uppskattade att de delar vårt fokus på resultatet och affären, säger Peter Lidvall, Sverigechef på Concha y Toro, i ett pressmeddelande.
Projektledare och rådgivare: Johanna Alanko
Printrådgivare: Björn Fransén
Digital rådgivare: Adela Vergara
TV-rådgivare: Kerstin Åström
Ämnen i artikeln:
Adon