Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Viking Line väljer digital byrå

Iprospect får uppdraget att marknadsföra Viking Line digitalt. Den svenska byrån fick uppdraget efter en urvalsprocess.

Sebastian Parkkila


Publicerad: 12 Februari 2013, 13:49
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:56

Ämnen i artikeln:

Viking LineAegisIprospect

Iprospect har fått uppdraget att hantera Viking Lines responsmarknadsföring digitalt. Uppdraget kommer att innefatta webbreklam och sökmotoroptimering.

– Uppdraget för Viking Line känns som en riktigt spännande utmaning som vi verkligen ser fram mot. Vi arbetar mot tuffa mål vi är övertygade om att vi tillsammans kommer lyfta resultaten till nästa nivå, säger Patrik Gamryd, vd på Iprospect Sverige i ett pressmeddelande.

Viking Lines marknadschef Niklas Zhovnartsuk säger i en kommentar att företagets mål är att fortsätta flytta dess affärer till digitala plattformar, vilket Iprospect kommer att få ansvar för.

Ämnen i artikeln:

Viking LineAegisIprospect

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.