Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Viking Line till Wenderfalck

Inleder partnerskap med fokus på trygghetsarbete.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Publicerad: 25 Januari 2018, 09:16
Uppdaterad: 25 Januari 2018, 09:17

Ämnen i artikeln:

WenderfalckViking Line

Från vänster: Kristin Wester, Adam Radi, Daniela Westmark, Eleonora Hansi, Emma Nilsson, Hugo Ryckert, Karl-Johan Löfstrand.

Viking Line vill stärka sin Sverige-satsning och väljer nu att samarbeta med pr-byrån Wenderfalck genom sitt svenska marknadsföringsbolag Viking Line Skandinavien.

Samarbetet inleddes i januari och innebär att byrån får strategisk och operativt ansvar för kommunikationen, dessutom ska de arbeta med projekt med fokus på Viking Lines trygghetsarbete.

– På Wenderfalck arbetar vi dagligen med att stärka varumärken med hjälp av kreativ kommunikation och vi ser fram emot att göra just detta tillsammans med Viking Line, säger Emma Nilsson, kundansvarig och pr-rådgivare för Viking Line på Wenderfalck, i en kommentar.

Wenderfalcks arbetsgrupp:

Emma Nilsson – kundansvarig och pr-rådgivare

Hugo Ryckert – pr-rådgivare

Karl-Johan Löfstrand – pr-konsult

Kristin Wester – rådgivare corporate communications

Daniel Uvell – rådgivare corporate communications

Daniela Westmark – copywriter 

Adam Radi – ad

Ämnen i artikeln:

WenderfalckViking Line

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.