Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Två lejon för Sverige i Media

Publicerad: 21 Juni 2018, 19:30
Uppdaterad: 22 Juni 2018, 08:41

CANNES LIONS 2018. Silver och brons för Sebton/Co och Åkestam Holst.


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Sebton/Co tar hem ett silverlejon för kampanjen ”Absolut vodka – never gonna gif you up” i Media.

Åkestam Holsts ”Pee ad” för Ikea prisas med ytterligare ett lejon, den här gången brons. Sedan tidigare har kampanjen tagit hem två guldägg i Print & Publishing. Vinsten innebär att Åkestam Holst nu har totalt sex lejon.

Under fredagen delas pris ut i kategorierna Film, Sustainable Development Goals, Glass, Titanium, Creative Effectiveness och Grand Prix for Good.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.