Två lejon för Sverige i Media

2018-06-21 21:30  

CANNES LIONS 2018. Silver och brons för Sebton/Co och Åkestam Holst.

Sebton/Co tar hem ett silverlejon för kampanjen ”Absolut vodka – never gonna gif you up” i Media.

Åkestam Holsts ”Pee ad” för Ikea prisas med ytterligare ett lejon, den här gången brons. Sedan tidigare har kampanjen tagit hem två guldägg i Print & Publishing. Vinsten innebär att Åkestam Holst nu har totalt sex lejon.

Under fredagen delas pris ut i kategorierna Film, Sustainable Development Goals, Glass, Titanium, Creative Effectiveness och Grand Prix for Good.

Hanna Frick

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt