Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Trygg-Hansa dumpar DDB

DDB är inte en av de tre byråer som gått vidare till slutfasen av Trygg-Hansas reklambyråpitch. Därmed avslutas ett fyra år långt samarbete.

Dante Thomsen


Publicerad: 04 December 2012, 09:55
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:02

Ämnen i artikeln:

DDB StockholmTrygg-Hansa

Tidigare i år stod det klart att Trygg-Hansa valt PHD som ny mediebyrå efter en fem år lång sejour med Starcom.

Nu byter försäkringsbolaget även reklambyrå. Enligt resume.se har tre byråer valts ut till slutfasen av pitchen. Att DDB inte är en av byråerna innebär att Trygg-Hansa bryter samarbetet efter fyra år.

Dagensmedia.se söker Trygg-Hansas marknadschef Catharina Gehrke.

Mer info kommer.

Ämnen i artikeln:

DDB StockholmTrygg-Hansa

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.