Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Trollhättan Energi till Dragster

Publicerad: 8 januari 2013, 11:59
Uppdaterad: 6 december 2015, 13:59

Dragster går segrande ur Trollhättan Energis reklambyråupphandling.


Det var i slutet av förra året som Trollhättan Energi drog igång sin reklambyråupphandling, som nu alltså är klar.

Valet föll på Dragster – som nu får uppdraget att ta ett helhetsgrepp kring Trollhättan Energis varumärke. Fokus kommer också att ligga på bolagets digitala närvaro.

– Det ska bli en spännande utmaning att hjälpa Trollhättan Energi i sitt marknadsföringsarbete. Vi ser fram emot att påbörja det nya samarbetet med en kund som verkligen förstår och vill jobba med de nya möjligheterna som finns, säger Freddy Olsson, ansvarig för marknad och försäljning på Dragster, i ett pressmeddelande.

Dragster har runt 20 anställda och på kundlistan finns bland annat Lindex och Dr Denim.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.