Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Tre vinstchanser i Music

CANNES LIONS 2016. De svenska byråerna har tre vinstchanser i kategorin Entertainment Music.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 23 Juni 2016, 08:01
Uppdaterad: 23 Juni 2016, 08:10

Ämnen i artikeln:

GarbergsSony Music EntertainmentCannes Lions

I kategorin Entertainment Music, som är ny i tävlingen för i år, har de svenska byråerna sammantaget 3 nomineringar.

Garbergs Stockholm är nominerade för "Child 4 Child – We Are One" för Childhood Cancer International, som har producerats av Chimney.

Sony Music Sweden har två nomineringar för "Faded" med Alan Walker, där Bror Bror stått för produktionen.

Totalt är 94 bidrag nominerade i kategorin.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.