Tre vinstchanser i Mobile

2017-06-19 09:02 Madeleine Nilsson  
Hövdings cykelklocka för frustrerade London-cyklister.

CANNES LIONS 2017. Av 150 nominerinade bidrag står svenska byråer bakom tre i kategorin Mobile.

Edelman Deportivo får ytterligare nomineringar för den Londonbaserade kampanjen ”Give a Beep” för Hövding. Denna gång blir det två stycken.

Dessutom nomineras Acnes Ikeakasse återigen.

Totalt nomineras 150 bidrag i Mobile.

Alla svenska nomineringar i Mobile

“Give a Beep”/ Hövding/ Edelman Deportivo (2 nomineringar)

“Ikea Responds to Balenciaga”/ Ikea/ Acne/Ikea Malmö

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt