Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Tre kronor utökar samarbetet med SAS

Tre kronor tar över sökordsannonseringen för SAS.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Publicerad: 01 Mars 2016, 06:15
Uppdaterad: 29 Februari 2016, 15:23

Ämnen i artikeln:

SASTre Kronor

Tre kronor är sedan tidigare SAS mediebyrå. Nu får byrån utökat ansvar.

– Det är ett stort förtroende att SAS ger oss som första byrå all media integrerat inklusive sökordsannonsering på den svenska marknaden. Det bevisar att kunderna vinner på att arbeta med en partner för all media och att inte ha söket hos andra byråer, säger Niclas Fröberg, grundare av Tre kronor media, i ett pressmeddelande.

Målet med det nya samarbetet är att SAS lättare ska kunna samköra sina aktiviteter i olika mediekanaler.

Ämnen i artikeln:

SASTre Kronor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.