Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Tre kronor utökar samarbetet med SAS

Publicerad: 1 Mars 2016, 06:15
Uppdaterad: 29 Februari 2016, 15:23

Tre kronor tar över sökordsannonseringen för SAS.


Ämnen i artikeln:

SASTre Kronor

Tre kronor är sedan tidigare SAS mediebyrå. Nu får byrån utökat ansvar.

– Det är ett stort förtroende att SAS ger oss som första byrå all media integrerat inklusive sökordsannonsering på den svenska marknaden. Det bevisar att kunderna vinner på att arbeta med en partner för all media och att inte ha söket hos andra byråer, säger Niclas Fröberg, grundare av Tre kronor media, i ett pressmeddelande.

Målet med det nya samarbetet är att SAS lättare ska kunna samköra sina aktiviteter i olika mediekanaler.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SASTre Kronor

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.