Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Tomorro tar hem Sickla köpkvarter

Publicerad: 9 November 2015, 08:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 20:22

Reklambyrån Tomorro ska lyfta kommunikationen för köpcentrat.


Sickla köpkvarter har valt ny byrå för strategisk kommunikation. Det blir reklambyrån Tomorro som får uppdraget att vässa kommunikationen.

– Vi har tidigare uppmärksammat Tomorros potential och förmåga att ta ett varumärke och förtydliga dess själ i ett starkt kreativt koncept som andas och kommunicerar all content som varumärket innehåller. Därför är det väldigt roligt och riktigt spännande att få göra en resa tillsammans med Sickla Köpkvarter som huvudgäst, säger Anette Persson, marknadskommunikatör för Sickla, i ett pressmeddelande.

Tomorro är nischad mot handel och retail och jobbar sedan tidigare med ett tiotal köpcentrum. Tomorro ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson. Byrån omsatte 11,4 miljoner kronor enligt sitt senaste bokslut, och gjorde ett rörelseresultat på två miljoner kronor.

LÄS ÄVEN:

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.