Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

The Phone House väljer byrå

Publicerad: 16 April 2010, 10:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:53

IK Stockholm får ansvaret att ta The Phone Houses varumärke vidare.


IK Stockholm vann nyligen tillbaka kunden Glocalnet, samt Bredbandsbolaget, från Trackster.

Nu presenterar IK Stockholm ytterligare en kundvinst. Mobiltelefonkedjan The Phone House har efter en pitch valt IK Stockholm till att bli ”varumärkesstrategisk partner”.

– Vi letade efter en byrå som både kunde och vågade utmana oss i våra vardagsbeslut och det tycker vi att vi hittat, säger Johan Paulsen Järnliden, marknadsdirektör på The Phone House, i ett pressmeddelande.

Kedjan, som tidigare har jobbat mycket med utbudsreklam, ska nu inleda ett större fokus på varumärkesbyggande kommunikation.

The Phone House kallar sig själva för ”Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni, bredband och laptops”.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.