Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Telia väljer BSP Marketing

En av Sveriges största annonsörer, Telia, har bytt event - och sponsringsbyrå.


Publicerad 2011-01-17 06:36
Uppdaterad 2015-12-06 15:25

Ämnen i artikeln:

Sponsring

Dela artikeln:

Samarbetet inleds omedelbart.

– Vi är mycket stolta och glada över förtroendet från Telia. Vi har följt Telias event- och sponsringsarbete under en längre tid och ser nu fram emot att gemensamt kunna ta detta arbete till nästa nivå, säger BSP:s grundare David Klint i ett pressmeddelande.

Telia har tidigare jobbat med bland andra S&B och Minnesota. Teleoperatören var under förra året huvudsponsor för evenemang som Melodifestivalen och Way out west.

Martin Schori

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.