Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Tekniska museet väljer Familjen Pangea

Efter en upphandling står det klart att Tekniska museet väljer design- och reklambyrån Familjen Pangea.


Publicerad 2013-09-09 10:48
Uppdaterad 2015-12-06 13:35

Ämnen i artikeln:

Familjen Pangea

Dela artikeln:

För en tid sedan inledde Tekniska museet en upphandling för att hitta en ny leverantör av kommunikationstjänster.

I dag meddelar man att det blir Familjen Pangea som vunnit uppdraget. Samarbetet inleds i oktober i samband med invigningen av utställningen "Game On 2.0" där besökaren får provspela olika spel från 1960-talet och framåt.

– Vi ser fram emot att påbörja vårt samarbete med Tekniska museet. Det är ett starkt varumärke som står inför spännande utmaningar och som har behov av både starka idékoncept för museets aktiviteter och som även har behov av vår kompetens av varumärkesbyggande identitetsarbeten, säger Jan Abrahamsson vd på FamiljenPangea i ett pressmeddelande.

Totalt deltog 19 byråer i upphandlingen.

Helen Preutz

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.