Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Tallink Silja väljer Garbergs

Publicerad: 27 Januari 2012, 08:09
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:35

Tallink Silja har efter en pitch valt att anlita reklambyrån Garbergs.


Ämnen i artikeln:

Tallink SiljaGarbergs

Tidigare har Tallink Silja gjort det mesta inhouse, men nu vill man alltså jobba med en huvudbyrå, skriver resume.se.

– Vi har funderat på det länge, nu passa det oss när vi också gjort mer och mer över våra marknader och teman genom marknaderna. Tv är viktigt och kostar mycket, men att hitta rätt balans är den stora utmaningen, digitala medier blir också mer och mer viktigt för oss, säger marknadeschefen Irene Kiisk till sajten.

Tallink Silja investerade 157 miljoner kronor i svenska medier förra året.

– Vi har i stort sett samma marknadsbudget 2012, inga större förändringar, sa Irene Kiisk nyligen till Dagens Media.

Martin Schori


Ämnen i artikeln:

Tallink SiljaGarbergs

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev