Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Svenska Spels jätteupphandling klar

UPPDATERAD. Content Innovation går vinnande ur Svenska Spels upphandling av redaktionellt innehåll.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Publicerad: 18 December 2013, 08:03
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:53

Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Ett tiotal byråer deltog när Svenska Spel upphandlade byrå för produktion av redaktionellt innehåll. Uppdraget innefattar 64 redaktionella produkter, som Spelveckan, Vegasnytt och Spelnytt.

– Svenska Spel är ett varumärke alla i landet känner till. Det ska bli oerhört spännande att hjälpa dem att stärka sin kommunikation, säger Andreas Leijon, vd på Content Innovation i ett pressmeddelande.

Content Innovation har sedan tidigare kunder som Spendrups, Bravida, Stadium, Norrlands Guld och Sjöfartsverket.

Det är OTW som tidigare haft uppdraget för Svenska Spel. OTW:s vd Anders Rask skriver i ett sms till Dagens Media att han avböjer att kommentera kundtappet.

Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.