Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Svenska Spel i kundtidningspitch

Publicerad: 24 September 2013, 05:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:33

Svenska Spel letar efter en ny partner som ska producera speljättens tidningar.


Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Svenska Spel ger ut tidningarna Spelnytt, Spelveckan och Vegas Nytt. Enligt upphandlingsunderlaget söker man nu ”leverantörer av utformning och textskrivning” till de tre tidningarna.

Spelnytt och Spelveckan produceras idag av OTW.

Sista dag för att lämna anbud är 30 oktober.

Svenska Spel har det senaste året genomfört flera byråupphandlingar. I somras valde bolaget DDB som ny reklambyrå, samtidigt som King fick förnyat förtroende. I vintras valdes Jung som pr-byrå, och förra hösten valde Svenska Spel Omnicom som mediebyråpartner.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.