Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Statoil går till Kaplan

Kaplan RM får uppdraget att utveckla Statoils lojalitetsprogram.


Publicerad 2011-08-25 07:36
Uppdaterad 2015-12-06 15:01

Ämnen i artikeln:

Statoil

Dela artikeln:

Statoil ska nu se över strategin för hur bolaget bearbetar och kommunicerar med existerande kunder.

Tidigare har Statoil tagit hjälp av olika byråer för enskilda uppdrag.

– Vi behöver ta ett helhetsgrepp på både b2b och b2c. Kaplan var de som förstod oss bäst och hade ett helhetstänk både kring vad som behöver göras och hur det ska implementeras, säger Lukas Krol, marknadschef på Statoil.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.