Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Starcom rekryterar internationellt

Den växande byrån knyter till sig två nya kundansvariga från London.

Mikaela Åkerman

Mikaela.Akerman@dagensmedia.se


Publicerad: 18 September 2017, 08:55
Uppdaterad: 18 September 2017, 08:59

Ämnen i artikeln:

Starcom

Mediebyrån Starcom växer på både kund- och personalsidan.

Mediebyrån Starcom har de senaste månaderna adderat flera nya varumärken på uppdragslistan. Dressman, A-Z, Bookbeat och Svenska skidförbundet är några av de som nyligen valt Starcom till sin nya mediebyrå.

De utökade uppdragen har gjort att byrån anställt flera nya medarbetare till sina kontor i Malmö och Stockholm. Bland annat handlar det om flera tjänster inom digitalt/sociala medier, samt programmatic och sök.

Nu rekryteras ytterligare personer till verksamheten. De två senaste tillskotten hämtas från London. Anna Millard och James Thomas blir nya kundansvariga på byrån.

– På kort tid har vi haft förmånen att inleda många nya spännande uppdrag, vilket i tur har inneburit flertalet nyrekryteringar. Det känns fantastiskt kul att kunna välkomna såväl nya spännande kunder som nya vassa medarbetare, säger Liv Sandberg, vd Starcom Sverige, i en kommentar. Hon fortsätter:

– Att vi även lyckats knyta an två nyckelpersoner med ett internationellt perspektiv känns viktigt och det bidrar även till att fortsatt bygga Starcom som ett human experience company.

Enligt Starcom planeras ytterligare rekryteringar framöver.

Ämnen i artikeln:

Starcom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.