Starcom rekryterar internationellt

Mediebyrån Starcom växer på både kund- och personalsidan.

Den växande byrån knyter till sig två nya kundansvariga från London.

Mediebyrån Starcom har de senaste månaderna adderat flera nya varumärken på uppdragslistan. Dressman, A-Z, Bookbeat och Svenska skidförbundet är några av de som nyligen valt Starcom till sin nya mediebyrå.

De utökade uppdragen har gjort att byrån anställt flera nya medarbetare till sina kontor i Malmö och Stockholm. Bland annat handlar det om flera tjänster inom digitalt/sociala medier, samt programmatic och sök.

Nu rekryteras ytterligare personer till verksamheten. De två senaste tillskotten hämtas från London. Anna Millard och James Thomas blir nya kundansvariga på byrån.

– På kort tid har vi haft förmånen att inleda många nya spännande uppdrag, vilket i tur har inneburit flertalet nyrekryteringar. Det känns fantastiskt kul att kunna välkomna såväl nya spännande kunder som nya vassa medarbetare, säger Liv Sandberg, vd Starcom Sverige, i en kommentar. Hon fortsätter:

– Att vi även lyckats knyta an två nyckelpersoner med ett internationellt perspektiv känns viktigt och det bidrar även till att fortsatt bygga Starcom som ett human experience company.

Enligt Starcom planeras ytterligare rekryteringar framöver.

Publicerad 2017-09-18 08.55Uppdaterad 2017-09-18 08.59

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: