Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Stadium till Ibeyostudio

Publicerad: 13 Augusti 2013, 09:16
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:38

Pr-och eventbyrån Ibeyostudio tar över uppdraget för kommunikation och aktivering av sportkedjans egna varumärken.


Ämnen i artikeln:

IbeyostudioStadium

I samband med Stadiums höstkampanj inleder sportkedjan ett nytt pr-samarbete med pr-och eventbyrån Ibeyostudio.

Uppdraget omfattar kommunikationen kring kedjans egna varumärken, vilket Ibeyo tar över efter Spalt pr. Samtidigt fortsätter sportkedjan sitt samarbete med Cohn & Wolf som har kvar det strategiska corporateuppdraget.

– Det känns oerhört hedersamt att Stadium har valt oss som samarbetspartner. Det ska bli väldigt kul och spännande att arbeta med ett väletablerat varumärke som en mycket stor del av den svenska befolkningen har en nära relation till, säger Lotta Brattin, grundare av Ibeyostudio i ett pressmeddelande.

Helen Preutz


Ämnen i artikeln:

IbeyostudioStadium

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.