Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

SPP till Creuna

Creuna får ansvar för försäkringsbolaget SPP:s digitala närvaro i Skandinavien.


Publicerad 2013-09-26 13:13
Uppdaterad 2015-12-06 13:33

Ämnen i artikeln:

Creuna

Dela artikeln:

Dagens Media kunde redan för två veckor sedan berätta om att SPP valt att inleda ett samarbete med Creuna.

Nu bekräftas uppgifterna i ett pressmeddelande.

– För oss är det viktigt att ha en partner som både har bra affärsförståelse för våra kunders utmaningar och samtidigt kan erbjuda kreativa och tekniska lösningar. Creuna utmärkte sig i sin kombination av hög kompetens inom branding, affärsutveckling och teknologi, säger Pino Roscigno, marknadschef på SPP, i pressmeddelandet.

Dessutom valde försäkringsbolaget nyligen att byta mediebyrå till Starcom.

Och för bara drygt en månad sedan stort det klart att SPP inlett ett samarbete med reklambyrån M&C Saatchi.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.