Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Spotlight är Adobes nya pr-byrå

Publicerad: 16 December 2013, 08:48
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:53

Efter en pitch har Adobe valt Spotlight PR som ny byrå.


Ämnen i artikeln:

Spotlight PRAdobe

I korthet går uppdraget ut på att befästa Adobes position bland kreatörer och samtidigt stärka bolagets profil inom digital marknadsföring.

– Vi valde Spotlight då de gjorde en pitch som var spot on. Spotlight har god insikt i våra utmaningar och har samma mindset som oss, säger Jes Schyum, nordisk kommunikationschef på Adobe, i ett pressmeddelande.

I Adobes produktportfölj ingår bland andra Photoshop och InDesign samt bolagets plattform för digital marknadsföring, Marketing Cloud.

Dante Thomsen


Ämnen i artikeln:

Spotlight PRAdobe

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.