Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Söker reklambyrå för konceptet "The Capital of Scandinavia"

Publicerad: 6 September 2016, 09:17
Uppdaterad: 6 September 2016, 14:20

UPPDATERAD. Stockholm Business Region ska upphandla ny reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

Stockholm

Stockholm Business Region går nu ut i en upphandling för kommunikations- och reklamtjänster.

I uppdraget ingår att vidareutveckla positioneringen av ”Stockholm – The Capital of Scandinavia”.

Upphandlingen gäller ett ramavtal med en aktör, med två års löptid.

– Upphandlingen omfattar kommunikations- och reklambyråtjänster kopplade till koncernens, det vill säga de tre bolagen Visit Stockholm, Invest Stockholm och moderbolaget Stockholm Business Regions verksamhetsområden och uppdrag. Det innefattar bland annat att utveckla och marknadsföra Stockholm internationellt som investerings- och besöksdestination, säger Christina Grönskog, brand manager på Stockholm Business Region, till Dagens Media.

Stockholm Business Regions senast upphandlade kommunikationsbyrå var Essen International.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Stockholm

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.