Få hela storyn
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 28 Augusti 2017, 07:08
Uppdaterad: 28 Augusti 2017, 07:08
Starcom vinner Svenska Skidförbundet. Foto: Svenska Skidförbundet.
Starcom får i uppdrag att hantera Svenska Skidförbundets kommunikation.
Ämnen i artikeln:
StarcomSamarbetet innebär att Starcom får ansvar för bland annat Svenska Skidförbundets varumärkesstrategi, analys, partnerskap och pr för skicross-, snowboard- och freeskiinglandslagen.
– Starcom har påvisat ett stort engagemang, kunnande och kreativitet. Att de dessutom erbjuder en helhetslösning har varit avgörande i valet av partner, säger Joar Båtelson, sportchef för skicrosslandslaget, i ett pressmeddelande.
Olof Söderbaum, ProjektledareMagnus Kjellberg, Research & InsightLinda Grängzell, PR Manager
Ämnen i artikeln:
Starcom