Skidförbundet till Starcom

Starcom vinner Svenska Skidförbundet. Foto: Svenska Skidförbundet.

Starcom får i uppdrag att hantera Svenska Skidförbundets kommunikation.

Samarbetet innebär att Starcom får ansvar för bland annat Svenska Skidförbundets varumärkesstrategi, analys, partnerskap och pr för skicross-, snowboard- och freeskiinglandslagen.

– Starcom har påvisat ett stort engagemang, kunnande och kreativitet. Att de dessutom erbjuder en helhetslösning har varit avgörande i valet av partner, säger Joar Båtelson, sportchef för skicrosslandslaget, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp Starcom

Olof Söderbaum, ProjektledareMagnus Kjellberg, Research & InsightLinda Grängzell, PR Manager

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2017-08-28 07.08Uppdaterad 2017-08-28 07.08

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: