Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Skidförbundet till Starcom

Starcom får i uppdrag att hantera Svenska Skidförbundets kommunikation.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 28 Augusti 2017, 07:08
Uppdaterad: 28 Augusti 2017, 07:08

Ämnen i artikeln:

Starcom

Starcom vinner Svenska Skidförbundet. Foto: Svenska Skidförbundet.

Samarbetet innebär att Starcom får ansvar för bland annat Svenska Skidförbundets varumärkesstrategi, analys, partnerskap och pr för skicross-, snowboard- och freeskiinglandslagen.

– Starcom har påvisat ett stort engagemang, kunnande och kreativitet. Att de dessutom erbjuder en helhetslösning har varit avgörande i valet av partner, säger Joar Båtelson, sportchef för skicrosslandslaget, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp Starcom

Olof Söderbaum, ProjektledareMagnus Kjellberg, Research & InsightLinda Grängzell, PR Manager

Ämnen i artikeln:

Starcom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.