Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Ska stärka Volontaires pr-erbjudande

Viktor Bolin har tidigare varit pr-ansvarig på bland annat Carlsberg. Nu har han rekryterats av reklambyrån Volontaire, som ska satsa på mer pr.

Dante Thomsen


Publicerad: 20 April 2012, 06:18
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:25

Ämnen i artikeln:

Volontaire

Viktor Bolin har tidigare arbetat på bland annat JMW, Familjen och har dessutom varit pr-ansvarig på Carlsberg.

Nu har han alltså rekryterats av Volontaire med uppdraget att stärka byråns omvärldsbevakning och nyhetsvärdering.

– Hela byrån består av människor som är obotligt intresserade av vad som händer omkring oss, vilket jag tror är anledningen till att vi belönats i pr-sammanhang. Med Viktor ombord kommer intresset att förädlas, förfinas och sättas i system, säger byråns vd Carl Unger i ett pressmeddelande.

Volontaire vann nyligen ett guldägg i pr och har också belönats med ett silver i Spinn.

Ämnen i artikeln:

Volontaire

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.