Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag24.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

SJ och Stadium väljer Pond

Publicerad: 17 November 2014, 06:51
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:22

SJ väljer innovations- och designbyrån Pond för att utveckla sin digitala kundupplevelse.


Ämnen i artikeln:

SJ

Uppdraget innebär bland annat att Pond ska utveckla en ny responsiv sajt för SJ, utveckling av nya tjänster och digitala upplevelser samt biljettbokning.

– Vi arbetar just nu med flera stora projekt som dels ska förbättra vårt kunderbjudande men också kontakten med SJ före, under och efter en resa med oss. Det är därför viktigt för oss att samarbeta med en byrå som tar utgångspunkt i hela kundupplevelsen, säger Tomas Silbersky, marknads- och försäljningsdirektör på SJ, i ett pressmeddelande.

Även Stadium väljer Pond som byrå för att öka den digitala närvaron.

Byrån har tidigare varit med utvecklat Stadiums första e-shop 2007. Den här gången innefattar uppdraget att ta fram en ny uppdaterad shoppingupplevelse på nätet.

Pond jobbar sedan tidigare med kunder som Svenska Spel, Comhem, Tele2, Bonnier, Arla och Swedbank.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SJ

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.