Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Sibylla satsar digitalt och väljer Bazooka

Publicerad: 18 Oktober 2016, 06:28
Uppdaterad: 18 Oktober 2016, 06:28

Sibylla storsatsar digitalt och inleder i dagarna ett samarbete med digitala byrån Bazooka.


Ämnen i artikeln:

Sibylla

Restaurangkedjan Sibylla är mitt uppe i ett pågående föbättringsarbete och kommer att göra en stor satsning på sin digitala närvaro under 2016 och 2017.

Först ut är en helt ny version av det intranät som används av samtliga franschisetagare och anställda i de 155 Sibylla-restaurangerna runt om i Sverige. Sedan följer fler projekt som ska stötta satsningen där Bazooka tar ett helhetsansvar för hela den digitala närvaron hos Sibylla.

– Sibyllas fortsatta resa som en modern snabbmatskedja fortsätter och jag är väldigt glad att Bazooka kommer att hjälpa oss in i den digitala världen. De har den erfarenhet vi behöver och det passar verkligen in för Sibyllakedjan just nu, säger Joakim Carlsson, vd på Sibylla, i ett pressmeddelande.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Sibylla

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev