Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Sibylla satsar digitalt och väljer Bazooka

Sibylla storsatsar digitalt och inleder i dagarna ett samarbete med digitala byrån Bazooka.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 18 Oktober 2016, 06:28
Uppdaterad: 18 Oktober 2016, 06:28

Ämnen i artikeln:

Sibylla

Restaurangkedjan Sibylla är mitt uppe i ett pågående föbättringsarbete och kommer att göra en stor satsning på sin digitala närvaro under 2016 och 2017.

Först ut är en helt ny version av det intranät som används av samtliga franschisetagare och anställda i de 155 Sibylla-restaurangerna runt om i Sverige. Sedan följer fler projekt som ska stötta satsningen där Bazooka tar ett helhetsansvar för hela den digitala närvaron hos Sibylla.

– Sibyllas fortsatta resa som en modern snabbmatskedja fortsätter och jag är väldigt glad att Bazooka kommer att hjälpa oss in i den digitala världen. De har den erfarenhet vi behöver och det passar verkligen in för Sibyllakedjan just nu, säger Joakim Carlsson, vd på Sibylla, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

Sibylla

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.