Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Semper väljer IUM

Livsmedelsproducenten Semper ska växla upp medieinvesteringarna.


Publicerad 2015-01-23 07:37
Uppdaterad 2015-12-06 12:15

Ämnen i artikeln:

IUM

Dela artikeln:

Semper, som mest är känt för företagets barnmat, låter IUM få ansvar för medieköpen och medierådgivningen i Norden.

– Då vi ökar våra medieinvesteringar betydligt under 2015 och fokuserar även på marknader utanför Sverige behövde vi en partner som kunde hjälpa oss med en nordisk medieplan. Vi fick tips om IUM och har upplevt en väldigt hög servicekänsla från deras sida från första kontakten, säger Anna Hellström, marknadschef på Semper.

De som ska jobba med Semper på IUM är:

• Beatrice Feuk Dahlström – Strateg och Head of client service

• Pia Bellander – account director

• Frida Åhman – online video & broadcast

• Tyra Fridén – online display & print

• Kira Mattila – programmatic

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.