Byråer
Ruth stärker upp sitt helhetserbjudande
Publicerad: 16 januari 2017, 14:00
Uppdaterad: 16 januari 2017, 14:00
Ruth rekryterar plannern och projektledaren Johanna Björnfot.
Reklambyrån Ruth rekryterar plannern Johanna Björnfot från Kelly and Pling för att stärka byråns helhetserbjudande.
Reklambyrån Ruth rekryterar plannern och projektledaren Johanna Björnfot som ett led i att stärka byråns helhetserbjudande.
– En tydlig trend bland våra kunder är allt mer komplexa frågeställningar där vi tar ett större ansvar för fler delar i kommunikationen. Johannas spetskompetens inom digitala och förtjänade medier ger oss ett ännu starkare integrerat erbjudande, säger Annika Carstedt, vd på Ruth, i ett pressmeddelande.
Johanna Björnfot kommer senast från pr- och reklambyrån Kelly and Pling. Ruths syn på kommunikation lockade Johanna Björnfot.
– Att kommunikation kan vara vad som helst rimmar med mina värderingar. Jag tycker själv att de bästa lösningarna är de som inte utgått från hur det brukar se ut – utan istället baserats på strategi och idé efter kundens faktiska problem.
På Ruth kommer hon jobba med SF Bio, Fältöversten och Läkare Utan Gränser.