Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Resesajten väljer Wenderfalck som pr-byrå

Efter en pitch väljer resesökssajten Momondo ny pr-byrå.

Dante Thomsen


Publicerad: 04 November 2014, 06:44
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:24

Ämnen i artikeln:

Wenderfalck

Enligt Wenderfalck har flera byråer varit inblandade i pitchen men det var alltså de som drog det längsta strået.

– Wenderfalck är starka på både traditionell och digital kommunikation, vilket är viktigt för oss. Vi ser fram emot resan tillsammans där vi ska fortsätta bygga vår position som branschen mest inspirerande, konsumentvänliga och transparenta resesajt, säger Momondos Sverigechef Robin Eriksson i ett pressmeddelande.

Uppdraget går ut på att stärka Momondos varumärke samt kännedomen i bolagets prioriterade målgrupper.

– Momondo är ett företag som ligger helt rätt i tiden och symboliserar framtidens sätt att boka sin resa. Det känns riktigt spännande att vi fått förtroende att stärka varumärkets kännedom och fortsätta utveckla det framåt, säger Wenderfalcks vd Fredrik Jerresand i ett pressmeddelande.

Momondo grundade 2006. 

Arbetsgrupp:

Peter Andersson – Kundansvarig

Angelica Larsson – Projektledare

Olle van Keppel – Junior projektledare

Axel Barvaeus – Contentspecialist

Jens Johnsson - Digital kreatör

Ämnen i artikeln:

Wenderfalck

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.