Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Rädda Barnen väljer King

Rädda Barnen väljer King som ny reklambyrå. Därmed tappar Lowe Brindfors uppdraget.

Dante Thomsen


Publicerad: 18 Juni 2014, 13:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:34

Ämnen i artikeln:

KingRädda Barnen

Rädda Barnens byråupphandling har pågått under våren och nu står det klart att det är King som blir ny kreativ huvudpartner.

– Kings uppdrag blir att arbeta tillsammans med oss för att finna ett nytt intelligent koncept utifrån vår verksamhetsinriktning och vår kommunikationsplattform. Vi tror att vårt samarbete blir spännande och leder till önskad effekt, säger Jesper Nilsson, kommunikations- och insamlingschef på Rädda Barnen, i ett pressmeddelande.

Tillsammans ska King och Rädda Barnen nu få fler privatpersoner och företag att engagera sig i organisationen.

Ämnen i artikeln:

KingRädda Barnen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.