Qmatic väljer Stendahls

Det står nu klart att Stendahls vunnit pitchen för CFM-bolaget Qmatic och får uppdraget som global kommunikationspartner.

Qmatic är världens största leverantör av kösystem och kundflödeslösningar, CFM med verksamhet i 122 länder.

Efter en pitch står det klart att reklambyrån Stendahs får uppdraget som global kommunikationspartner, vilket bland annat omfattar att ta fram en ny varumärkesstrategi och stärka den digitala närvaron.

– Vi försöker alltid att tänka bortom reklam och satsa på innovation, mobilt, konsumentinsikt och digital strategi, säger Sofia Dersén, projektledare Stendahls i ett pressmeddelande.

Hon fortsätter:

– Qmatic är en kund, som likt oss, har en tydlig fokusering på att utveckla den digitala strategin för att bemöta sina kunder och kundupplevelser i alla led. Det här känns helt rätt för oss.

Samarbetet inleds under hösten.

Helen Preutz

Publicerad 2013-06-19 06.30Uppdaterad 2015-12-06 13.42

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: