Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Qmatic väljer Stendahls

Det står nu klart att Stendahls vunnit pitchen för CFM-bolaget Qmatic och får uppdraget som global kommunikationspartner.

Helen Preutz


Publicerad: 19 Juni 2013, 06:30
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:42

Ämnen i artikeln:

Stendahls

Qmatic är världens största leverantör av kösystem och kundflödeslösningar, CFM med verksamhet i 122 länder.

Efter en pitch står det klart att reklambyrån Stendahs får uppdraget som global kommunikationspartner, vilket bland annat omfattar att ta fram en ny varumärkesstrategi och stärka den digitala närvaron.

– Vi försöker alltid att tänka bortom reklam och satsa på innovation, mobilt, konsumentinsikt och digital strategi, säger Sofia Dersén, projektledare Stendahls i ett pressmeddelande.

Hon fortsätter:

– Qmatic är en kund, som likt oss, har en tydlig fokusering på att utveckla den digitala strategin för att bemöta sina kunder och kundupplevelser i alla led. Det här känns helt rätt för oss.

Samarbetet inleds under hösten.

Ämnen i artikeln:

Stendahls

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.