Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

PS gör om SM-veckan

PS Communication har fått uppdraget att ta fram en ny varumärkesplattform för Riksidrottsförbundets SM-veckor.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 02 Oktober 2012, 10:50
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:09

Ämnen i artikeln:

PS Communication

SM-veckan är ett samarbete mellan Riksidrottsförbundet och SVT, som genomförs varje sommar och vinter med svenska mästerskap i en rad sporter.

Nu ger idrottsförbundet PS Communication uppdraget att se över SM-veckorna till nästa år. I uppdraget ingår en ny varumärkesplattform, en ny sponsorstrategi samt utveckling av evenemanget.

Nästa år genomförs SM-veckorna i Halmstad respektive Falun.

På tisdagen stod det även klart att PS Communication är enda svenska byrå som har fått en nominering i europeiska eventtävlingen Best event awards.

Byrån tävlar med två bidrag: 100 innovationer för Tekniska museet och Volvo Ocean Race för Volvo.

Ämnen i artikeln:

PS Communication

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.