Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

PS gör om SM-veckan

Publicerad: 2 Oktober 2012, 10:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:09

PS Communication har fått uppdraget att ta fram en ny varumärkesplattform för Riksidrottsförbundets SM-veckor.


Ämnen i artikeln:

PS Communication

SM-veckan är ett samarbete mellan Riksidrottsförbundet och SVT, som genomförs varje sommar och vinter med svenska mästerskap i en rad sporter.

Nu ger idrottsförbundet PS Communication uppdraget att se över SM-veckorna till nästa år. I uppdraget ingår en ny varumärkesplattform, en ny sponsorstrategi samt utveckling av evenemanget.

Nästa år genomförs SM-veckorna i Halmstad respektive Falun.

På tisdagen stod det även klart att PS Communication är enda svenska byrå som har fått en nominering i europeiska eventtävlingen Best event awards.

Byrån tävlar med två bidrag: 100 innovationer för Tekniska museet och Volvo Ocean Race för Volvo.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

PS Communication

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev