Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

PS Agency värvar strategic digital director

PS-koncernen gör flera nyanställningar. Bland annat tar PS Agency in Alexander af Ekenstam för att bli bättre på brand experience.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Publicerad: 30 November 2011, 07:57
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:48

Ämnen i artikeln:

Linda Palmgren

Alexander af Ekenstam kommer senast från  AD&D och har innan dess jobbat som webbproducent i Los Angeles. Nu ska han hjälpa PS Agency att stärka sitt arbete inom brand experience.

– Vi är en reklambyrå som är specialiserad på brand experiences. För oss är målet med all kommunikation själva mötet mellan kund och varumärke, såväl det fysiska som det virtuella. Så nu stärker vi den positionen genom att integrera allt som rör den digitala närvaron, säger Linda Palmgren, vd för PS Agency.

Hon fortsätter:

– Alexanders kommer i sin nya roll att utveckla PS Agencys erbjudande men framförallt bemästra helheten och hålla oss up to date i hur man interagerar i en värld som är i ständig förändring. Viktigt då det digitala landskapet förändras hela tiden och kunskap är färskvara.

PS-koncernen anställer samtigt Johannes Buvnäs som web/digital manager och PS Communication får en ny digital producer i Robert Stenberg och en onlinespecialist i Mikael Holm.

Ämnen i artikeln:

Linda Palmgren

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.