Prime kan vinna i PR

2018-06-20 09:54  

CANNES LIONS 2018. Prime har två vinstchanser i kategorin PR.

Prime är nominerade för Visit Swedens ”The 72 Hour Cabin” och för McDonalds ”Gör Donken”-kampanj, som här har översatts till ”Serve Your Country”.

Vinstchans har även Ehrenstråhle DDB  med kampanjen ”We Are the Silver Snipers” för Lenovo.

Totalt är 215 bidrag nominerade i PR.

Svenska nomineringar i PR

We Are the Silver Snipers/ Lenovo/ Ehrenstråhle DDB (Linkfilm, Total Media, Text 100)

The 72 Hour Cabin/ Visit Sweden/ Prime Weber Shandwick (Nice One, Turistrådet Västsverige)

Serve Your Country/ McDonalds/ Prime Weber Shandwick/Nord DDB (Bacon Film, Bleck, OMD)

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt