Gå direkt till textinnehållet

Prime kan vinna i PR

CANNES LIONS 2018. Prime har två vinstchanser i kategorin PR.

Prime är nominerade för Visit Swedens ”The 72 Hour Cabin” och för McDonalds ”Gör Donken”-kampanj, som här har översatts till ”Serve Your Country”.

Vinstchans har även Ehrenstråhle DDB  med kampanjen ”We Are the Silver Snipers” för Lenovo.

Totalt är 215 bidrag nominerade i PR.

Svenska nomineringar i PR

We Are the Silver Snipers/ Lenovo/ Ehrenstråhle DDB (Linkfilm, Total Media, Text 100)

The 72 Hour Cabin/ Visit Sweden/ Prime Weber Shandwick (Nice One, Turistrådet Västsverige)

Serve Your Country/ McDonalds/ Prime Weber Shandwick/Nord DDB (Bacon Film, Bleck, OMD)

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2018-06-20 07.54Uppdaterad 2018-06-20 09.09

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: