Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Pride-kampanj ger guld i Radio & Audio

I radioannonsen får man följa en transpersons resa från kvinna till man.

CANNES LIONS 2018. Åkestam Holsts kampanj "The voice of change" prisas i Cannes Lions.


Publicerad 2018-06-19 20:00
Uppdaterad 2018-06-19 18:16

Ämnen i artikeln:

Pride

Dela artikeln:

Åkestam Holst kammar hem ett guldlejon för kampanjen "The voice of change" för Europride 2018.

Syftet med kampanjen var att sätta ljus på transpersoners rättigheter och att bjuda in människor till att ta del av Europride 2018. I radioannonsen får man följa en transpersons resa från kvinna till man.

 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.