Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Pride-kampanj ger guld i Radio & Audio

Publicerad: 19 Juni 2018, 20:00
Uppdaterad: 19 Juni 2018, 18:16

I radioannonsen får man följa en transpersons resa från kvinna till man.

CANNES LIONS 2018. Åkestam Holsts kampanj "The voice of change" prisas i Cannes Lions.


Ämnen i artikeln:

PrideÅkestam Holst

Åkestam Holst kammar hem ett guldlejon för kampanjen "The voice of change" för Europride 2018.

Syftet med kampanjen var att sätta ljus på transpersoners rättigheter och att bjuda in människor till att ta del av Europride 2018. I radioannonsen får man följa en transpersons resa från kvinna till man.

 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

PrideÅkestam Holst

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev