Byråer
Pricerunner väljer Honesty
Publicerad: 25 september 2017, 06:32
Uppdaterad: 25 september 2017, 06:32
På bild Pricerunners vd, Nicklas Storåkers, samt Honestys vd Walter Naeslund. Foto: Press
Honesty ska hjälpa Pricerunner med sin digitala marknadsföring.
Efter en pitch står det klart att Pricerunner har valt Honesty som ny reklambyrå.
– Vi tar ett stort steg framåt med vår produkt och behöver ta ett lika stort steg med vår kommunikation. Framförallt behöver vår reklambyrå förstå hur digitaliseringen har förändrat förutsättningarna för marknadsföring, säger Nicklas Storåkers, vd på Pricerunner, i en kommentar.
Walter Naeslund, vd på Honesty, ser fram emot att arbeta med ett helt igenom digitalt varumärke.
– Det är generellt extra kul att jobba med heldigitala varumärken för att de ligger långt fram när det gäller synen på kommunikation. I juli handlade 66 procent av svenska konsumenter på nätet och där finns Pricerunner mitt i konsumentens vardag på ett väldigt konkret sätt. Det är klart man går igång på det, säger han i en kommentar.